Seresozge ben özel hastaneye gidiyorum. Yeşil reçete vs böyle bir durumla karşılaşmadım. Doktor yazdı hemşireye çıktım ssklı olduğum için iğne ücreti de alınmadı, herhangi bir ücretle ilgili bilgi de verilmedi.Sadece iğne uygulama ücreti 15 TL ödedim. Eşimide yanımda istemediler doktor yazısıyla o an da vuruldum.