glsmwm_ İlk hamileliğimde çok yaşadım fena hemde. Elma maden suyu ve dondurma sürekli tükettim rahatlatıyordu.
glsmwm_ Naz23 ben doğuma kadar yaşamıştım. Doğumdan sonra en çok mide yanmam geçtiği için sevinmiştim 😅 sağlıklı doğumlar dilerim 🌼