Eymen46 bende 10 haftadır levotiron kullanıyorum daha yeni normale dönmüş değerlerim, doğuma kadar da kullanmaya devam edicem panik yapmayın doktor takibi ile düzenli kullanınin, ben her ay endokrin bölümüne kontrole gidiyorum kan alıp değerleri ölçülüyorlar