Kizlar 6 haftalıkken tsh değerimin yüksek olduğunu öğrendim 5.17idi hemen dahiliyeye gittim levotiron 25mg ilaca başladım kullanali 8 gün felan oluyor bugün kontrole gittin yine kan verdim değerim 6.57 olmuş düşmesi gerekirken çıkmış aynı durumu yaşayan varmı acaba Kac günde düşünüyor değer şuan 7+3 günlüğüm çok endişeli yim korkuyorum 🥺