Hayalim1234 Adana’da yaptırdım, burada yaşıyorum zaten. Ben özel kliniğe gittim aylık muayene ücreti 750 TL Acıbadem’de transfer ve toplama işlemi yapıldı oraya 10250 ödedim pcos olduğum için ve az yumurtalığım oluştuğu için 4-5 bine yakın ilaçlara gitti. 5 ekimde tedaviye başladım 29 ekimde idrarda pozitifi gördüm. Tüp bebekte embriyolog ve laboratuvar çok önemli ben o yüzden Acıbadem hastanelerini tercih ettim ve şükür ilk denemem de oldu. Darısı sizlere isteyen herkese kurban olduğum Allah’a kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲