anonim34
K_k1905
Angels21
Gizmooo
Hayalim1234
Öncelikle rabbim hepimize güzel haberler almayı sonrasında sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲🤲
Benim bebeğim tüp bebekti şu an 3 yaşında o ayrı ama size progestan iğneler ve kan sulandırıcı iğneler için birkaç öneri de bulunmak istiyorum.
Progestan ampulü vurulduktan en geç 1 saat içinde eşinize bebek yağı ile güzelce masaj yaptırın iğne yerinde topluk oluştuysa masaj sırasında eşiniz o topluk dağılana kadar biraz bastırarak masaj yapsın…(ben Johnsons bebek yağı kullandım daha yağlı diğerlerine göre ve bu özelliği masaj yaparken ellerin daha kaygan olmasına yardımcı oluyor)
Masajdan hemen sonra Ütüyle havlu ısıtın cildinizin üzerine bir atlet olabilir koyarak sıcak havluyu sıcak sıcak iğne yerinize koyun ve elinizle mümkün olduğunca iğne yerine doğru bastırın bu işlemi en az 3 kere tekrarlayın
Bebek yağı ile masaj yapmak rahatlatıyor sıcak havlu ise yanlarınızın iğneden dolayı top olmasına engel oluyor… sıcak havlu sonrasında; iğnelerden dolayı zamanla yanlarınızda ağrılar olacak o yerlere hirudoid jel sürün hem morluklarını alacak hemde ağrınızı sızınızı azaltacak…
Kan sulandırıcı iğne yerlerinizde de morluk oluşursa gene hirudoid jel sürebilirsiniz ayrıca iğneden sonra bebek yağını iğne yerlerinize sürerseniz bir sonraki iğneye kadar yumuşak kalıyor cilt …
Kendi uyguladığım işlemler bunlar ….