Sevdashn Gamzeates bana ne kese denildi ne bebek denildi hiç şey gözükmüyor dedi tamam pazartesi özele gitcem çok endişeliyim inşAllah herşey yolundadır
lunam Sevdashn sadece karnından baktıysa görünmeyebilir. Benim 6.haftada da 7.haftada da karından bakınca görülmedi, alttan bakınca görüldü. Hemen telaşa kapılmayın, görünür inşallah
Gamzeates Sevdashn merak etmeyim beta artışı iyiyse bir sıkıntı yoktur illa kesenin 5 hafta da gözükmesi lazım diye bişey yok ben de sizin gibiydim sakin ol daha yeni o yuzdendir 😇
lunam Sevdashn tabi ki. Beta şu değerin üstünde olursa görünür diyenlere bakmayın siz. Herkesin yapısı farklı. Kas yapısı, rahmin yapısı vs hepsi etkiler. 1-2 haftaya görürsünüz Allahın izniyle.
Gamzeates Sevdashn bugün gittim doktora mesela bir hafta geri çıktı 9 haftalık olmalı ama 8 çıktı doktor da geç döllenme olmus olabilir pek önemsemiyoruz dedi ben de şaşırdım mesela şimdi adet tarihimi öyle ayarladım 😂
Liyalina Sevdashn ben kalp atsini keseyi birkerden gordum 8 haftlkken 5 haftlk ogrendim kanda cikti ama ultrsynda kese görünmedi hata belki kimyasal olabilir dedi ben bekledim 3 4 hafta sonra gittim cok şükür kalp atisi keseyi gördüm agliyarak ciktigim an gözümün önünde gitmiyor sizde 3 4 hafta bekleyin
Sevdashn Liyalina bugün gidecektim aslında ama biraz beklemeliyim diye perşembeye özel hastaneye randevu aldım herşey yolunda mı ogrenmek istiyorum