kızlar hamileyim 10 hafta 4 günlük ve eşimin ailesi bende 5 gündür kalıyorlar ve ben ayağımı uzatıp yatamıyorum bile iyice yoruldum eşim gececi sabah gelip yatıyor eşime bile zaman ayıramaz oldum resmen kocamdan bile soğumaya başladım eşimin ailesi var diye rahat edemiyorum sinirlerim bozuluyor artık pazar günü gitcekler daha bendeler ben zaten hamileyim bir düşük yaptım buda zor geçiyor iyice daraldım valla eşime yanaşasım bile gelmiyor