Aysehsdmr User1244 var canım tebrik ederim bende kaset yaptm dün sabaha böyle çok silikti benimde varmıdır ki
User1244 Vardır canim silikse adet olmadim bugun beklicez bakalim gene iki erken gebelik qlicam bugun
2kizanasi Çizgi var gibi by erken gebelik testi dimi? Çok yeni muhtemelen birZ daha bekleyip pazartesi kan verin değer yükselsin