Aysgulaknc Benimde 20 Ekim gibi gözüküyor yavaş yavaş hazırlıklara başladik 😍 aranızda İstanbul Anadolu yakasında oturunlar varmı kızlar
Oykuakbalikk Bizimde 16 Ekim İnşallaaaah 🙏🏻 Ama kasık agrım çok oluyor ara ara idrar yolu enfeksiyonumuz var ondan kaynaklanıyor sanırım 🤔😘İnşallaaaah zamanında hayırlısıyla Bebişlerimizi alırız kucaklarımıza❤️ Az kaldı sabır kızlar😘
BaharDemirelik Gamze1903 yaa benimde ekim 12 gibi görünüyor ama bende senin gibi eylül sonu gelicek gibi hissediyorum 😊 sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah 😊
Epelinkiran Benim 32+5 doğum 1ekim gözüküyodu ama bence eylülde gelcek gibi hissediyorum. Geçen gün sancım oldu bende panikledim daha ne çantam ne bebeğin koyafetleri hazır değil. Bi telaş yazlıktan eve geldik annemle çamaşırla ütü işlerini halledelim çantamızı hazırlayalım eylüle herşeyimiz hazır olsun nolur nolmaz
OzgeOksuz90 OzgeOksuz90 etrafımdaki herkes benim gibi doğumumun 28 ekime kalmayacagını,büyük ihtimal ekimin ilk 10günü içinde olacağını düşünüyor.40.haftaya kalacagımı düşünmüyorum nedense.
Twity82 Gamze1903 benimde öyle gözüküyor sata göre fakat ilk bebeğim sezeryan olduğu için muhtemelen eylül sonu gibi olur.
MbsN Betus93 doktor erken dogum dedigse fazla ayakta durmayin hatta uzanin sadece Allah sagkikla kucaginiza almayi nasibetsin 🤗 Ama fazlada dusunmeyin dusundukce stress oluyor kendimden biliyorum ozmn daha cok agrilar olur