Betus93 canim Ben bobrek tasi yuzunden 2 ay hastanede kaldim bir turlu anlayamadilar neden agrim var diye bobrek te tas gorunmuyordu durmadan kanim intihaplaniyordu bi yerde bir sey var ama nerde diyordu doktorlar sonra hastanedeyken bir gun yine agrim baya bi oldu baktilar iki bobrek tas dolu 🤷🏻♀️ Ve benim bebek 5 ci ayda kafasi dogum pozusyonundaydi simdi 31 haftalik oldum nerdeyse cok sukur iyi bir sey olmaz InsAllah kac hftaliksin