irem Happiness22 Can Hastanesi Nazan Çelik’e gidiyorum çokta memnunum. İstediğim her zaman da ulaşabiliyorum ve çok anlayışlı, dinleyici bir doktor.
N-h-e123 Happiness22 ben can hastanesi çağlan beye gittim.4. Ayımda başlamama rağmen dosyaları tahlilleri incelemişti ilk gittiğimde doğumu da gece 3’te yapmıştım evi yakındı hemen gelmişti tavsiye ederim
BusraOzhan Rabiaseyyar devlet hastanesindeysen gitmiştim bende medigüneşe geçtiğinden beri hiç gitmedim. Kaç TL oldu muayene ücreti yılbaşından sonra
nadya_26 irem Ben de Nazan hanima gidiyorum 6 aylik hamileyim simdi, ama henuz hic dogum icin bisey dememis normal mi sezeryan mi olacak diye. Benim ilk dogumum son anda sezeryan olmustu onu biliyormus. Size bisey demis miydi peki?
nadya_26 irem Dogum yaptiniz mi benim 2 hafta sonra sezeryanim olacak ameliyathaneye esim de girebilir mi bilginiz var mi?
BusraOzhan Happiness22 hala karar veremedim ilk doğumumda Okan beye gittim ama klinik açtı fiyatları çok uçuk
feyza0806 BusraOzhan bende çok doktor değiştirdim son dört kontrol oldu Okan beye gidiyorum çok memnunum
irem BusraOzhan hayır canım kesinlikle. Arkadaşımın bebeği normal Doğum pozisyonundaydı ne kadar uğraştıysa ikna edemedi normal Doğum yapması için. Bizimki de sezaryen oldu. Çoğu çevrem de hep normal Doğum yaptı. Hepsi dedikodu bence. Her zaman kişiye göre adımlar atıyor. Ezbere gitmiyor
BusraOzhan Rabiaseyyar yılbaşından sonra zam geldi diyorlardı da en son arakığın sonunda gittim 115ti