Nalanuysal gerçekten çok boş insan var burda ya. Ya okuduğunu anlamıyorlar ya da öylesine takılmak için burdalar. Neyse. Bir hafta önce görevimiz tehlikeye gittim film malum 3 saate yakın sürdü reklamla. Film o kadar sesli ve gürültülüydü ki filmin başlamasıyla bebeğimin tekmelemeye başlaması bir oldu. Resmen kalk eve gidelim dedi, öyle sert vurdu ki karnım acıdı eşim bile farketti. İnat ettim bende izledim sonuna kadar ama konsantre olamadım belimin ağrısından öldüm zaten ona hiç girmiyorum. 24. haftamdayım bu arada. Eve geldim gece 3 dü saat uykusuzluk ağrı derken sabaha karşı ateşim 39 a çıktı soluğu hastanede aldık 😞 Böyle olacağını bilseydim direk çıkardık zaten. Bir daha asla dedim zaten kendime ☹️