BaharAkarakurt-2010 hıc korkacak bişey yok ınanın. Hersey kendilıgınden gelısıyor zaten doktorlar ebelerde sureklı muane ediyor bakıyor yalnız bırakmıyorlar. Ki ben devlet hastanesinde dogum yaptım dusunun. Suan kontrole gıdıyorum devlet Hastanesi’ne 14 hfftalıgız. Ve devlet Hastanesi’nde tek dogum yaptırm aılem esım hep kapıda beklediler. Ama ona ragmen o surecı metanetle guclu durarak dua ederek atlattım. Ana tavsiyem diyafram nefesını ogren ve nefes calısmaları yap canım. Benım sancım oldgunda hıc bagırmadım diyafram calstm nefes alırken karnımı şişirdim nefes verırken karnımı asagı dogru bebegı ıtecek sekılde nefes verdım. Hatta doktor geldi Meltem hanım sancınız cok nıye sesınız ckmyr dıye dedım dıyafram yapıyorum 😂 hemen alın bunu dogum yatagına dedi doktor 😂 ya ınan ınsan o anları bıle ozluyor. Herkesin dogum hikayesi kendine has dılerım Allah’tan Rabbim sana cok kolay dogum nasıp etsın. Aklına ne takılırsa sor bana yardımcı olurum canım 🌺🌺🌺🥰🥰🥰🥰