Esmanurr3 ben ilk ağız yoluyla aldığımda çok kötü olmuştum,içip yatmıştım öğle uykusuna ama kalktığımda da sersem gibiydim boş boş bakıyordum etrafa,en son bu böyle olmaz diyip ayıptır söylemesi doktorun söylemesiyle alttan almaya başlamıştım o daha iyi gelmişti en azından,doktorun sana söylediyse alttan Almanı tavsiye ederim diye bence öyle yap canım