Kubraasut Dlraufuk maşallah sübhanallah Allahım bizlere de nasip et böyle kolay ne yaptınız da bu kadar kolay oldu
Meltemkrkmz NeseA Ay masallah kızzzz amma dogurmussun oku oku bıtıremedımm😂😂😂 Allah’ım saglık sıhhat versin ınsallah bebegını saglıcakla kucagına al bende 14 haftalık gebeyim. Cinsiyet öğrendınız mı sız 🥰🥰🤗
NeseA Meltemkrkmz Allah razı olsun canım benim:) en son 7 haftalik gitmiştim hastaneye. Randevu aldım 30 ağustos bakalım doktor soylucek mi:) sen öğrendin mi canım cinsiyeti ?
Meltemkrkmz NeseA ay şimdi yoldayım gıdıyorum vallahi cok merak ediyorum. Buyuk oglum erkek dıyor kucuk oglum kız 😂 benmde ıcımden kız gecıyor hayırlısı bakalm 🥰🥰🥰
Aselinkooo Esesesraa 3ü zor doğurdum 🤣 4 olmasın istemem. Ebem dedi, sen bunu bile zor doğurdun fazlası senden gelmez diye. Benim kız eli kolu kattı araya 🤣 bir çıktı. Oyüzden dikişte çok oldu.
1999luanne 4 kiloyu geçerse normal doğum yapmıyorlar diye duydum şuan ki zamanda 🙂 ozellere mahsus olabilir çünkü devlet hastanesi çok zor ihtimallerde sezaryen yapiyomus