Benim ilk çocuğum 2500 doğdu ve dikişlerim çoktu hem içten hem dıştan. 2 çocuğum 4 kilo doğdu çok şükür hiç bir sıkıntı çekmedim dikiş falan çok iyiydi rahatsız olmadım canım. Son çocuğum kızım 3500kilo doğdu onda baya iyiydim. Şimdi dördüncü gebelik 14 hafta darisi sana inşallah kolay doğum yaparsın canım 🤲🏻😘