Momgirl16 anladım … Ben tam olarak da idrak edemedim zaten 140 dan ne kadar yüksek cikarrsa risk hafta bir kaç kez bu değerden yüksek çıktığında sorun olur mu , bir de tatlı yediğimizde bu değeri geçmiyorsa yine sorun olur mu bunları bilmiyorum . Çünkü az az yiyorum tatlı olcuyorum 140 dan az çıkıyor , hamileyiz canimiz çekiyor