Benimde kanama alanım vardı progestan 200 mg kullanmıştım hiç bir sıkıntım olmadı mecburen çalışmaya devam ettim ki hemşireyim nöbetler falan dinlenemedim çok fazla ama şükürler olsun hiç bir şey olmuyor doktorum bu durum sebebiyle kanaman olabilir böyle bir durumda hemen gel demişti ama hiç bir şey olmadan kanama alanı kendiliğinden geçti içini ferah tut beslenmene dikkat et ve mümkünse kendini çok fazla yorma ne kadar az stres yaparsan o kadar iyi olur bebişin ve senin için 🌸