Mercimek1234567 Kanamam olmadi ama.kanama alani olusmus boyle olup düzelen varmi benm hamileligim cok yeni 5+2günlüğüm ve düşük olacak diye korkuyorum hicde blmiyorm basina gelip nasil atlattiginizi yazarmisiniz.
Deniz2961 Mercimek1234567 iki gebelikte vardı kullandım ben ilkinde 13 hftamda birktim.bunda 9 haftada
zeeynepp19 Mercimek1234567 sadece dinlen bol bol yat lavabo ihtiyacı dışında hiç kalkma yerinden. Afedersin evi toz bağlasın yemek olmasın ama mutlaka yerinden kalkmadan yatman lazım 6+0 da kanamam oldu acile gittim progestan verdi doktor sabah öğle akşam kullandım yerimden hiç kalkmadım hep yattım şuanda 31+4 teyim çok şükür. En önemli şey bol bol yatmak. Geçmiş olsun🙏🏻
Deletedmom623737 Mercimek1234567 canım korkmadan kullana bilirsin doktorum bana da yazmıştı düşük tehlikem yoktu ama yine de kullandım 3 ay 1 kez de aşısını da vuruldum hatta 31 haftalığım şuan
ikizlerin_annesi__ Mercimek1234567 Aynen canım ben dokuz haftalık canım kes etrafında kanama alanımın olduğunu öğrendim asla iş yapmadım hep uzandım doktorum prog Están vardı onu kullandım çok şükür geçti
Mercimek1234567 Deniz2961 benm gibiyken yani nasil gecti peki o zman zarfinda ne yaptınız yada doktor olayiniz nasul ilerledi kanamaniz oldumu
Deniz2961 Mercimek1234567 Oldu tabiki üstelik.kizim.var 3 yaşında bide covidttm.valla çok ağır kaldırmadm mecbur tüm işlerimi yaptım kan uyuşmazlığı var mı szde
zeynnn5441 Mercimek1234567 Bende de kanama alanıvardı. 3 Ay her ihtimale karşı progestanı fitil olarak kullandım geçiyo kanama alanı tabikiii.
Mercimek1234567 zeynnn5441 bn 200mg hapini iciyorum gunde bir kere insan korkuyor ama insallh bnde atlatrim kacinci haftada kanama alani kayboldu peki mesela bir aydami üç aydami
Ftynur Mercimek1234567 canım 9 haftalık hamileyim hala kullanıyorum hiçbir tehlikem yoktu ama doktor her ihtimale karşı kullan bebeğe bi zararı olmaz dedi
Deniz2961 Mercimek1234567 Gecer gider insallh cnm merk.etme çok yukarı uzanma ağır kaldırma dikkt et birz geçer
derindemir Mercimek1234567 aynısını ben yaşadım .hiç kanamam olmadı ama kese yanı kanama alanım vardı sizinle aynı haftada.progestan kullandım ve 1 tanede düşük önleyici iğne oldum.evimide temizledim yemekte yaptım markete de gittim sadece ilişki yasaktı.2 hafta sonra kanama alanı yok olmuştu çok şükür
Burculu_11 Mercimek1234567 aynı zamanda oldu bnmde hiç kafana takma geçiyor dger gün geçti adet zamanlarımda oldu adet kanı olablir demişti doktor yinede önlem amaçlı bi kaç gün progestan kullandım şimdi cok şükür 18 haftalığım kızım olacak 🥰🥰
zeynnn5441 Melikenlbt Fazlalık çıkıyor tabi bir süre sonra. Fitili attıktan sonra 45 dakika yatın uzanın. Daha sonra illa birazı akacak. Doktor da bana aynı böyle demişti.
derindemir Mercimek1234567 o ağrı bende en az 2-3 hafta vardı.hatta dayanamayıp doktora gittim.normal dedi.şimdi 8. haftadayım ve haftada 1-2 kez yine bir gelir geçer o ağrı çok sürmeden.hiç panik yapmayın su akıp yolunu buluyor