nurrr_35 Merhaba hanımlar 12+0 haftadayım bugün perinatolog tarafından ikili test yapıldı ve cinsiyeti tahmin edildi.Çok erken hafta olmasına rağmen perinatolog söylediği için güvenebilir miyim acaba ? Değişir mi sonradan ???
Halime0638 nurrr_35 detaylı ultrason dışında degisme ihtimali var tam net sonucu detaylida ogrenirsiniz
RefBrs nurrr_35 merhaba bende 12+0 da pazartesi günü ikili test oldum kadın doğum doktorum perinatolog olmamasına rağmen çıkıntı gördüm dedi erkek tahmininde bulundu. Erken bi tahmin ama net gördüm dedi birdahaki kontrolü iple çekiyorum 🥰
ozge07070 nurrr_35 bana doktorum ikili testte %80 erkek dedi çıkıntı gösterdi 17+0 da o çıkıntı kaybolmuştu %100 kız dedi şuan 26 haftalığız
Bebisiannesi RefBrs benim de yarın 2li testim ne kadar sürüyor muayene ? Sonucunu ne kadar beklediniz?
nurrr_35 RefBrs bana da çok erken ama %95 oranda kız dedi onuda genital çıkıntı ile belirliyoruz dedi ve gösterdi erkeklerin dik bir açı kızların yatay bir açısı olur diyerek
RefBrs Bebisiannesi ultrasonda normal muayene süresi kadar sürdü ekstradan ense kalınlığı ve burun kemiği ölçümü yapıldı. Kan verdim kan sonucum bir hafta sonra çıkacak denildi pazartesi tekrar görüşeceğim doktorumla
nurrr_35 Bebisiannesi benim yaklaşık 30 dk sürdü çok detaylı bakıyorlar özellikle perinatologlar. Aynı zamanda kan verdim sonuç bekliyorum.
esgun nurrr_35 benim de ikili testte 12+1 de belli oldu. Yarın tekrar gideceğim 14+4 te ama değişeceğini sanmıyorum doktorum oran vermedi emindi. Biz de gördük zaten. Bebeğimizin Küçücük bedeninde bir sürü organını da gösterdi o yüzden bacak arasında yanılacağını düşünmüyorum 🥰
nurrr_35 esgun evet bizede her detayınıda gösterdi kalbinde ki damarlara kadar görüntülüyor cinsiyet hakkında yanılmaz diye düşünüyorum
Halime0638 Fkug ben devlette bulamadım bu yüzden ozel bi yerde yaptırdım 21.haftamda gittim ama devlette yaptırmayı düşünüyorsan yer olmuyor erken haftanda randevunu al
Fkug Halime0638 devlet hastanesinde değil detaylı ultrason u randevu bile bulamıyorum osmaniyedeyim ben vallaha suriyelilerden bize sıra gelmiyor hayatta randevu yok
AlyaEkmen_ nurrr_35 bende 11+3 de öğrendim yüzde 99 dedi değişmedi ama ben haftası erken diye söylemedim kimseye ☺️detaylı ultrasondan sonra söyledim çevreye