omerim32 size tavsiyem duyduğunuz herseyi unutun ve kimseyi lütfen dinlemeyin. Bedeniniz ve bebeginiz emin olun em doğru yolu seçenektir ve dogumunuza yön verecektir. Ben ilk doğumumu normal yaptım ikinci dogumumi epidural sezeryan yaptım. Şu kadar soyleyim epidural iğne de belimde yada başımda bir ağrı kalmadı ki 16 ay oldu. Eger normal doğum düşünüyorsanız epidural normal doğum yapabilirsiniz. Bu şekilde çok kolay ve ağrısız doğum yapan arkadaşlarım oldu. Bende sezeryan da cok rahat ettim. Bende 32. Haftada 3. Bebeğime hamileyim. 16 ay önce sezerysn olduğum için yine aynı şekilde olacak. Sizin için de hakkınız da hayirlisi olsun. Allah kurtarsın 🤲❤