omerim32 Herhangi bir problem yoksa öncelikle doğal olanı tercih edin derim. Normal doğum yani. Bebekle alakalı acil bir durum sözkonusu olursa yada sizin normaş doğum korkunuz varsa sezeryanı düşünün.
Epidural hem normal doğumda hem sezeryanda uygulanabiliyor.
Spinal ve genel anestezi ise sadece sezeryanda uygulanıyor.
Spinal ve epiduralde belden aşağı uyuşturuluyor, genel anestezide komple uyuyorsunuz.
Ben 9 sene önce ilk çocuğumu spinal sezeryanla doğurdum. Çok memnun kaldım, hemen sütüm geldi, bel ağrım sakatlığım olmadı. Şimdi 10 gün sonra 2.bebeğim doğacak yine spinal sez olacağım nasipse.
Benim ilki mecburi sezeryandı.