Benim kombine riskim 1:69 di canım. Çok yüksek bir risk yok merak etme sonuçta bunların hepsi bir ihtimal. İnsan ilk duyduğunda çok korkuyor haklısın ben de çok korkmuştum ama inan korkulacak bişey yok. Doktorunla görüş için rahat etsin diye fetal dna testi yaptırabilirsin. Doktorunda ya bu testi ya da amniyosentez önerecektir. Amniyosentez %100 sonuç veriyor ama biraz riskli bir işlem. Fetal dna Özel yerlerde biraz maliyetli ama yanılma payı %5-10 arası. Benim fetal dna sonucum iyi geldi, 1 ay sonra dün kızımı gördüm ve gayet sağlıklıydı kıpır kıpırdı aşkım ☺️🥰🥰 içini ferah tut bebeğin de üzülmesin 🥰🥰 sağlıkla gelsin inşallah🥰🥰