çağsuda mustafa erkın sarsuya gıdıyorum çok memnunum ılgılı ve bılgılı bır doktor herseyı anlatıyor ve gosterıyor ama özellikle ultrasyon ıcın özelde derya başbuğ ya da gıdıyorum ınanılmaz guzel gorunuyor bebegınız 11 haftalıkken butun hareketlerını net gormustum