yigitegenin_annesi1 wiss123 😖keşke o an yatışı kabul etseydm belki bebem şimdi kucagımdydi ben iyleşmiştimde belki offf bu kafayla zorr tövbe kendi kendimi gömüyorum😂
yigitegenin_annesi1 wiss123 evet az bieiy sancım vardı dedim belki sıklaşir doğum başlar dedim kalrısam suni verriler dedim eve geçtm😐
wiss123 yigitegenin_annesi1 hayırlısı imiş nerden bileceksin doktorun uyumlu ise soyle istersen belki yatış verir . valla gözü kararttim insallah salı günü bana yatış verir çok daraldım:((((
Adapte34 wiss123 hiç bilmiyorum alttan muayeneden de korkuyorum yarın gidicem doktora büyük ihtimal suni sancıyla başlatırız dicek 🤦♀️
wiss123 Adapte34 alttan muayene yapar seni önce . Suniden önce ona bakar zaten darsa direk sezeryan diyecek ay bana da haber et haftamiz aynı.
Adapte34 wiss123 normalde özeldeydim şehir değiştirince burda devlete gitmek durumunda kaldım şuan devletteyim ilk olduğu içinde çok korkuyorum
Nurhantatar wiss123 devlet Alttan Muayene oldum Hiç Sancım Ve Açılmam Yok Yatışını Yapacaz dediler ben Korktum istemedim pazar Gününe kadar Beklemeyi tercih ettim 😞
Nurhantatar yigitegenin_annesi1 evet 40 haftada Suni Veriyorlar Gidersen Yatışını Yaparlar büyük İhtimal Bende Bugün gittim Yatışını Yapacaz Dediler Onaylamadm Korktum İlk Gebeliğim Pazar Gününe Kadar Bekle Dedi o zaman 40 + 5 olacak Ve mecburi Yatmak Zorunda Olacam
Alp52 @wiss123 42 ye kadar değil en fazla 41 e kadar bekletiyorlar beni 39. Haftada iki günde bir cagardi kontrole tam 41de suni sancı vericez diye anlaşmıştık 40+2de suyum geldi 40+3de normal doğum yaptım
Nurhantatar Alp52 inşaALLAH benimde Bu Akşmadan İtibaren Sancım Başlarda Suni Sancıya Gerek Kalmadan Doğumum Olur Kızmıydı Sizinki
Nurhantatar yigitegenin_annesi1 inşaALLAH RABBİM hepimize Kolay Bir doğum Nasip etsin Benim içinde Dua Edin
gkg1029 Devlette 41. Haftaya kadar bekliyorlar bana da öyle dedi doktorum 38+5 im kendi gelsin de suni sancı almıyım diye dua ediyorum 🙈
meva_ yigitegenin_annesi1 canım ben özelde yapmıstım 2 sene oldu ama özelde tam 40 olunca hergın cagırması gerek takip etmeli suyunu bebeği görumcemede mesela akşam sabah olarak cagırmıstı ilaç koymustu Alttan açılması olsun diye felan devleti hiç bilmiyorum ama beklemez bence
meva_ wiss123 tam 40 olunca artık mesela bekleyelim derse bile 40+ 1 2 3 çağırması gerek zaten beklese bile 41 olunca artık daha beklemez bi normali dener muayneden sonra ona göre söyler zaten 🙂
wiss123 meva_ o zaman bana salı günü kesin bisey der değil mi. 41+6 ya kadar bekleyelim derse benim korkum o 😐 onuda demez diyosunuz içim rahatladı Allah razı olsun