wiss123 Arkadaşlar 39+2 haftaligim. Haftaya salı günü doktora gidince tam 40 +0 haftalık olacağım . Açılmam sancim bişeyim yok doktor ne kadar bekletir acaba ilk doğum bi bilgisi olan var mı. 42 +6 falan bekle der mi ya :(((
meva_ wiss123 devlette bilmiyorum ama normal de gunun dolunca suni sancı ile baslatıyolar ama bazı doktorlar günlük takibede cagırıp 41 i de bekliyor
Nurhantatar wiss123 bende 40+ 1 oldum Ve hiç sancım Yok 😔 çok korkuyorum pazar gününe kadar doğmazsa suni sancı ile doğum olacak
meva_ wiss123 hiç sanmam 40 dan sonra gunluk cagırması gerekir bekleyelim dese bile cnku bebeğin kaka yapma yeme olasılıgı artıyor o riski almayabilir diye dusunuyorum 😊
SeydaPrc wiss123 Doğumu başlatacak şeyler yapın internetten bakın ben öyle yapmıştım. 39+2 de doğurdum artık dayanamıyordum nefes alamıyordum.
yigitegenin_annesi1 Mevaninannesiii ayın 20 sinde nst sancılarım düzenli çıktı bende az biiey hisettim açılma 0 dı yatirlum seni dedi istmedim sancılarımı beklerim dedim eve geçtm 3 gün oldu sancım yok 39 +2ym salı günü 40 haftalık olcam gidersem hastabneye suni ile doğumu başlaırlar mı sizce devlet Takipliyim Nurhantatar meva_
meva_ wiss123 tam 40 olunca artık mesela bekleyelim derse bile 40+ 1 2 3 çağırması gerek zaten beklese bile 41 olunca artık daha beklemez bi normali dener muayneden sonra ona göre söyler zaten 🙂
Mevaninannesiii wiss123 40+2de gtmistim sancı yok açılma yok suni sancı verildi onunla da sancı gelmedi bebem kaka yaptı kalp ritmi azaldı sezaryene alınmıştm
Nurhantatar wiss123 devlet Alttan Muayene oldum Hiç Sancım Ve Açılmam Yok Yatışını Yapacaz dediler ben Korktum istemedim pazar Gününe kadar Beklemeyi tercih ettim 😞
Adapte34 wiss123 hiç bilmiyorum alttan muayeneden de korkuyorum yarın gidicem doktora büyük ihtimal suni sancıyla başlatırız dicek 🤦♀️
wiss123 yigitegenin_annesi1 ahh bacım senle ayniyiz . Sana cevap versinler bende durayım burda. Ay keşke bana yatış verse ah nerdee
Nurhantatar yigitegenin_annesi1 evet 40 haftada Suni Veriyorlar Gidersen Yatışını Yaparlar büyük İhtimal Bende Bugün gittim Yatışını Yapacaz Dediler Onaylamadm Korktum İlk Gebeliğim Pazar Gününe Kadar Bekle Dedi o zaman 40 + 5 olacak Ve mecburi Yatmak Zorunda Olacam
meva_ yigitegenin_annesi1 canım ben özelde yapmıstım 2 sene oldu ama özelde tam 40 olunca hergın cagırması gerek takip etmeli suyunu bebeği görumcemede mesela akşam sabah olarak cagırmıstı ilaç koymustu Alttan açılması olsun diye felan devleti hiç bilmiyorum ama beklemez bence
yigitegenin_annesi1 wiss123 😖keşke o an yatışı kabul etseydm belki bebem şimdi kucagımdydi ben iyleşmiştimde belki offf bu kafayla zorr tövbe kendi kendimi gömüyorum😂