eeebruuu Yaren_ve_annesi canım ben hem depend aldım hemde lohusa pedi aldım ilk zamanlar depend kullanmayı düşünüyorum kanamam azalınca pede geçerim
gkg1029 eeebruuu ciddi misinnnn ay şok oldum ben o fiyata almıştım da sonra bakmadım indirimi bekleyin kesinlikle bu ne ya
eeebruuu gkg1029 vallaha öyle canım bir ara baktığım da 44 TL felandı doğumum yaklaşıyor diye aldım çantama koydum fiyatı o şekildeydi bende şaşırdım ama mecbur alınıyor hazırda bulunsun diye
gkg1029 ZnurT çok artmış fiyatı ben aldığım da e bebekten almıştım 39 du sanırım indirimi beklemen çok doğrı karar 🙈☺️
eeebruuu gkg1029 ay yok canım bence iyi ki almışsın alırken keşke 1 paket daha alsaydın 😀 ben bir süre kanamam azalana kadar depend kullanmak istiyorum mecburen hastaneden çıkınca eşime tekrardan aldıracağım 😔
gkg1029 eeebruuu ilk hafta yoğun olup sonra azalıyor pede geçersin dedi çevremdekiler ondan bi paket aldım deneyip görcez ☺️
Hevooke Yaren_ve_annesi ben normal ped almstm hastane hastane bezi vermişti ayrıca kanamam yok denilecek kadar di