Ben hasta bezi aldim… depend pahalli ve boyle seylere alisik degilim…
Yani onu da, evde suyun gelince kullanmalisin demisti abimin esi, normal ya de sezeyan dahi olsam, pedleri her dakika degistiricem zaten…
Depend ya da hastabezini kullanmam da bu hususta butce yorar🤣