AlpAslanbabysmom bu baya kadifemsi bi krem ve azicik surseniz tum yuzunuze yetiyor 😂 ya da fiyati yuzunden ben yettiriyorum. Kadife cicegi(calendula) aklinizda olsun bizim gibi egzamali insanlara cok iyi geliyo. Bu icerikli kremleri ozellikle denemenizi öneririm ya da losyonlari baska markalarin da var. Kiehls sayesinde ben dermokozmetige inandim. Kortizonsuz egzamami bu krem geciriyodu hamileligime kadar. Simdi de her gun surersem cidden iyi. Unutursam hemen pullaniyo tabi 😂
Bu arada 20 yillik seboreik dermatit ve tirnak sedefi hastasiyim. Cogu seyi denedim alternatik tip normal kozmetik sektoru 😂 bi cerave markasi kaldi onun disindaki hepsini denedim. 😂 iyi markalarin yani. Kiehls tek aşkım oldu bu surecte ailem de ben de cok para doktuk her yerim pul pul giderek yayildi vucuduma her turlu dermatolog a gittim. 🙄😂 hikayemi bu sekilde ozetlemis olayim size.