AlpAslanbabysmom Günde en az 3 lt su içmeme rağmen pul pul dökülen yüzüme çözüm bulamadım 🤦🏼♀️ yakında tislamaya baslicam deri değiştiriyorum sanki bu nedir 🐍😅
Seymaben AlpAslanbabysmom ay benimde dudak cevrem ve burun kenarim oyle oluyor🤦surda bekliyimde belki biri bisiy onerir
Deniz2961 AlpAslanbabysmom Beeen yaşadım.sehrin havasından kaynaklı sürekli nemdlendrcince rahatliurm.yoksa.aetik.kuruluktan kasiniyorum
AlpAslanbabysmom Elfs egzama var bende evet ama atak oldugunda kıp kirmizi oluyor suratım bu sefer sadece pul pul dokulme var 🤔
AlpAslanbabysmom deletedmom87894 ya çok kötü kremler de ise yaramıyor artık Hindistan cevizi yağı mi sürsem 🤔
Rintintin AlpAslanbabysmom cok özür dilerim ama gülerek okudum postunuzu🙈 nemlendirici vs kullaniyosunuzdur illaki ama bi cilt rahatsızlığı olabilir uzmana görünmenizi tavsiye ederim
AlpAslanbabysmom Rintintin gülme komsunaaaaa inşallah gelmez başına bacım 😅 egzama var normalde ama bu kuruluk egzama atakları zamanlarimdaki gibi değil çözemedim 😅
Elfs AlpAslanbabysmom seborik dermatit var eşimde onun da bu şekilde oluyor daha çok burun kenarı kulak arkası içi alnın saça yakın yerlerinde mi mevcut
Annesininbalii AlpAslanbabysmom Ayni sefa ki krem kullanabilirsiniz ,benimde olmuştu bir ara ,bu bitkili krem iyi geldi uzun süre tekrarlamadi
Rintintin AlpAslanbabysmom min baci amin 🙏kıyamam ya inşallah bi çare bulursun canim Allah sifani versin inşallah
AlpAslanbabysmom Elfs benim de normalde öyle ama bu seboreik dematit değil çenemde filanda var ve sadece kuruluk 🙄
35lavanta AlpAslanbabysmom 🐍😂😂 https://ty.gl/fyzx1b9xd2 biraz pahalı ama bunu deneyebilirsiniz. Daha önce benimde yüzümün sadece elmacık kemiği tarafında öyle bir sorun vardı bepanthol çok iyi gelmişti. Yine bir doktorunuza danışın tabi 😊
35lavanta AlpAslanbabysmom Bu vücut kremiymiş yanlış atmışım aynısının yüz kremine bak sen🤭🤭 işe yarayacağına eminim yorumları oku seninkine benzer şeyler yazıyor hep zaten
charlottececi AlpAslanbabysmom bana bepanthol iyi gelmiyor egzama ise daha kotu yapiyor mesela bence bi doktora gosterin ☺️