silacetin88 İlk değer doktoruma düşük geldi öyle dedi ama artış var sonuçta umarım bi aksilik olmaz kızlar
GokceGenc silacetin88 içini ferah tut cnm hiç sıkıntı yapma resmen bnmde o donemim geldi aklıma stresten cok kotu olmuştum sen yapma cnm iii olur hersey hayrlısyla 😘
tugbaninmucizesi silacetin88 43 2 gun sonra 86 olmasi gerekiyormus 98 olmus yani 2 katına yükselmiş canim icini ferah tut benim ilk degerim 35 di sonra duzenli yukseldi simdi 11+6 haftaligim oğlumu bekliyoruz💙💎
Mesude112 silacetin88 geç döllendiği içindir benim İlk değerim 325 di dış gebelik olabilir dedi 2. 640 çıktı keseyi görene kadar beklicez dedi tedbirli davranmış doktorunuz ama siz iyi düşünün hayırlısıyla büyük inşallah minnak bebeğiniz 😊