Leyla07 maşallah cnm saglıkla kucagına al inşallah bn bi kimyasal yasadım bnmde reglim 2 gun gecmişti ve değerim 24 cıkmıştı snra 50 oldu ve 150 kdr en fazla cıktı ztn doktorum ilk tahlilde umutsuz knşmuştu belki geç dollenmedir demişti ama olmadı ilki kısmt deilmiş ole soluyorlar doktorlar herzaman az blduklrı için ve 2 gun gecikmede daha az buluolar tabi.. arksndan o ay hamile kaldım cok sukur şuan 22+1 gunluk hamileyim..