Gulayyy Günü dolupta sancısı gelmeyenler neler yapabiliriz ?..40+3 olduk oğlum pek inatçı ve rahatına düşkün çıktı :)
MucizemFK Gulayyy Bende 40+2 oldum ne sancı ne nişan hiçbirşey yok ne yapmamız lazıım bilen varsa yardımm etsin lütfen 🙏🏻🤦♀️☺️
Zhrnc Gulayyy nasıl yani hiç adet sancısı gibi birşey de mi olmuyor? Yolsa düzenli sancıdsn mı bahsediyorsun
EserrK MucizemFK belime arada bi ağrı giriyo ama bilmiyorum yakın galiba 3 gündür bekliyorum sıklaşsın sancı gelsin diye
Gulayyy Saadetdemirkan valla mecbur olduğun için dayaniyorsun canım .. ama sabrım tukeniyor rabbim sabrımı artırsın inşallah
Gulayyy EserrK aynı durum .. karnın yukarda hala diyorlar . Doktor herşey yolunda diyor . İçim içimi yiyor ama elimden bişey gelmiyor .
MucizemFK EserrK Belimde ağrı yok sadece gece arada ağrım oluyor birde vajina kemiklerimde doğurmak istiyorum artık 🤦♀️ Ne yapmamız lazım
Gulayyy MucizemFK herşeyi yapiyom değişen bişey yok. Yürü diyorlar yuruyom merdiven in çik diyorlar yapiyom hurma yiyom duşa giriyorum ama tık yok .. ben rahatım anne rahatsız etme diyor benim minik :):)😀😀
EserrK MucizemFK bacak başlangıcı ve rahim birleşim yeri çok sızlıyo dün doktora sordum artık yaklaşıyor olur öyle dedi ya hadi hayırlısı bakalım
MucizemFK Gulayyy Karnım şekilden şekle giriyor , yürüyürum ılık suya saatlerce oturuyorum nescafe içiyorum ama tık yok vallahi gece beklemedeyim uyku tutmuyor 😏☺️
MucizemFK EserrK Karnım şekilli oluyor bir yana kayıyor o ara sertleşiyor yoksa normalde sertleşmiyo .
SedaManavolu EserrK benimde cok sertlesiyor canım dün doktora söyldm cok iyi bisey sertlesmesi dedi dogum yaklastıgınıj belirtisiyms
Lemanyusuf Bende yarın 40 oluyorum insAllah karnım hayla yukarda herkes soruyo dogurmicanmı 🙄 nst ye gircem insAllah çıkar artık biseyler bol bol hurma yiyorum
EserrK Lemanyusuf o sorudan bende bıktım karnımız şiş görüyorlar doğurmadın mı daha diyorlar psikolojik baskı yapıyorlar resmen
EserrK MucizemFK benim çok sık aralarla sertleşiyo ve nstye bağlarken dikkat ettim karın sertleşince sancı sayısı yükseliyo
MucizemFK EserrK Yaklaşmadı geçti gidiyor deseydin doktora Canım ☺️ 42’ye kadar beklemeye cesaret edemiyorum Allah korusun anne karnında birşey olur diye son bir hafta beklemek istedim ben
Lemanyusuf EserrK eveeet ya hemde ayy ne kadar dik daha çok var diyolar sıcakların bunalttgı yetmezmiş gibi bide insanlar 🙄🙄🙄