Ben de 20-26 arası çikolata, abur cubur falan neredeyse her gün yiyordum. Tartıya çıkınca baktım bu böyle olmayacak; ekmeği bir dilime indirdim. Bir tabak makarnayı önceden öğün niyetine yiyip bitiriyordum, şimdi sebze yemeğinin yanında tadımlık yiyorum. Tatlı tuzlu paketli gıdalar yemeyi bıraktım, onun yerine meyve ve karışık çerez yiyorum. Bakalım bir sonraki kontrole kadar durum nasıl ilerleyecek. Tutmamız lazım kendimizi. Canımızın istediği şeyleri illaki yiyeceğiz ama aşırıya kaçmamak ve kendimize kilo yapacak şeylerden çok bebeğe yararlı olacak şekilde beslenmemiz gerek.