sevilaymemis benimde kızımın 30.hafta itibariyle bacak, kol ve karın çevresi hep kısa çıkıyodu. Genel olarak gelişim geriliği vardı. 36.haftada acil doğuma alındım. 2250 kg 44 cm doğdu. Bugün tam 2 aylık oldu. Gerçektende bacak ve kol boyu kısa. Ama güzel kilo aldı boyuda 53 cm oldu. Bacaklar boğum boğum ama kısa 😅 genetik o yavrum. Ben 160 babası 167. E nolucaktı çocuk selvi boylu mu😇