sevilaymemis boy ilk etapta genetik faktörlere bağlı tabi o yüzden daha minyon bir çiftin öyle bir çocuğunun olacak olması doğal bence, ki aksini de gördüm ben annesi babası kısa ama çocuklar servi gibi uzunca. Doktor normal dediyse hiç üzmeyin güzel canınızı doktora emanet edin kendinizi bunaltmayin bence. Benim boyum 170 eşim 185 bütün ailenin iki tarafında en kısası benim nerdeyse bizimkinin de boyu önde gidiyo mesela 31.haftadayiz şuan ama bebek boyu normalinin hayli üzerinde. Genetik faktörler sonuçta 🤷🏻♀️ hem toparlar yakalar haftasını bence daha erken çok hızlı büyüyeceği zamanlar gelecek