AdenEva Arya22 tabi gittiğimde fiyatı tekrar sormayı, epidural, gecelik konaklama vs hepsini detaylı sorup doğum odalarını görmek isticem zaten. Çünkü ben fiyat alırken çok baştan savdılar içeriğinden bile bahsetmediler. Öğrenince yazarım size de
Asilsmommm Karatasta idrar kültürü yaptırdınız mı doktorum biraz masraflı dedi ne kadar olabilir ki ya bilen yazarsa sevinirim 😂
Pati Nazliii35 Bende oraya gidiyordum.Aynen dediğiniz gibi oldu.Herseyleri para olmuş malesef.Suan devlet hast.randevu aldım oraya gitmeyi ve dogumuda orada yapmayı düşünüyorum nasipse.
Nihanus Nazliii35 ben 2020de doğum yaptım orda rezillikten başka bir şey yok aşırı kalabalık oda bile yoktu resmen rezil olmuştuk 65le muayeneye başladım bittiğinde 105ti ekonomi böyle değilkende aynıydı hastane zaten zam zam zam idrar tahlilimi in üç kat para ver çık üç kat tahlil ver kan tahlilimi önce para sonra kan sırf ticari döngü. Egepolde aynı maalesef çınarlıyı öneririm hastane politikası açısından. Ben bu sefer buca devlette doğuracağım nasipse valla