Erken farkedilmesi her zaman daha iyi. 22. Haftamda detaylıda ögrendım bende cnm ilaç kullanmaya basladım ama faydası olmadı malesef o yüzden 24. Haftamda ameliyat oldum iyi ki olmuşum 34 haftalık oldum şükür dikişimde iyi durumda şimdilik problem yok 🤲🏻