Gebeliğimin başından beri rahim ağzı uzunluğum sıkıntılıydı. 26 mm olduğu zaman Progestan kullandım 35-40 mm olmuştu. 32. haftadan sonra 19 mm oldu. Öyle böyle 38 haftalık olduk. Çok zor bir süreçti benim için. Umarım sizde bu süreci atlatırsınız🙏🏻 Haftam geçtiği için bana serklaj yapmadılar bide Progestan işe yaradı önemli bir konu mutlaka haftanız geçmeden serklaj yaptırılmalı 🙏🏻