melike344 aklınızı karıştırmak istemem ama benim boyum 1.55. Doğumdan bir gece önce bebeği hissetmiyorum diye hastaneye gittim nstye girdim hiç sancım yoktu. Ertesi gün öğlende sancılarım geldi ve o gece doğurdum doğum başlayana kadar ne sancı bildim ne bişey. Yurtdışındayım burda kolay kolay sezeryan yapmıyor doktorlar TRde hemen sezeryana yönlendiriyorlar maalesef