Zeynoooooo melike344 niye erken gelmesini bekliyorsunuz ki anlamıyorum forum doguramadim doguramiyorum diyenlere dolu bi bakıyorum daha vakitleri de var😂😂😂vakti saati gelince olur canım bak 10 gün var demissin
prensesafra1_ melike344 benimde 10 gün var salı günü sezeryan tarihi verebilir 🥺kızlar erken doğar diyorlar ama tık yok😂
melike344 Zeynoooooo doktor 2 hafta verdi normal doğum ama gelmiyor gelse keşke sezeryana gerek kalmıcak ama gelmiyor Pazartesi günü kontrolum var bakalım nedicekler 🙄🙄
melike344 prensesafra1_ 8 günüm kaldı bakalım ne zaman gelmek isticek beyfendi😂 Pazartesi günüde kontrolum var inşallah sezeryan olmam 🙄
Ayse_Gul_Durman2517 melike344 En hayırlı zamanda en kolay doğumla kucağımıza almak nasip olsun inşallah
melike344 Zeynepzeynep52 öyle diyorlar ama muane oldum bugun bebeğin geleceği yok kanala yerleşmiş cuma sezeryan olucam boyumu sorunca doktor boydan kaybediyorsun dedi🙄
melike344 busrabusra22 ben cuma günü allahın izniyle sezeryanlı doğum olucam doktor boydan kaybediyorsun dedi