beyah incisu ilki çok acımıştı ds sonra biraz az acımays başladı garip bi his bilmiyorum ama valla 10 dk bekletti beni doktor gelmedi o çatal şeyine çıkıp bekledim ,😆
Ozlem2904 incisu benimki giremicek galiba ya seninki daha once girer :) bugun dr kontrolum vardi dr um başinin cok buyuk oldugunu bu kafayla kanala giremeyebilir dedi acik acik o yuzden ben saldim artik normal dogum dusuncesinide cikardim aklimdan
beyah incisu Yok doktor yapıyor hemşire de giriyor bazen ilk muayenede hemşirenin bileğini sıkmıştım acıdan 😆😆 çok kastım kendimi onların da suçu yok da iyi ki kadının canını acıtmadım bileğini sıkarken
incisu beyah ee ama onlarda parmağını döndürüyor içerde banada kadın kendisi dedi bileğimi sıkabilirsin diye 😂 kahve rengi leken geldi mi peki
beyah incisu evet ama muaeyenedwn sonra olur endişelenme dedi doktor iki muayenede de oldu kahverengi leke diğerinde leke meke gelmedi valla
beyah incisu normaldir valla yarın da sen hala doğurmadınmı derse doktorum yeter dicem 😆😆 bana şapşik sen nr zaman dopurucaksın diyor bende vazgeçtim hocam diyorum 😆
06yonca 39+4. Um doktorum a sormama rağmen gerek duymadı çatı muayenesine kendilinden gelsin dedi sanırım 41 e kadar bekletecek dayanamaz oldım ama haftaya 40 da baslatsa keşke
06yonca 39+4. Um doktorum a sormama rağmen gerek duymadı çatı muayenesine kendilinden gelsin dedi sanırım 41 e kadar bekletecek dayanamaz oldım ama haftaya 40 da baslatsa keşke