hunilimom incisu devlet hastanesiydi suni aldım belki o yüzden direk sezeryan olmadım özelde olsa belki öyle olmazdı
Hilalyrdkl incisu ben normal istiyorum zaten ebe de 41 e kadar bekliyoruz dedi . Tek duam o zamana kadar kendi sancım başlasın istiyorum . Nasıl gelcek bu sancılar ben anlamadım ki 😒 gelmezse suni sancı vericekler mecbur bu da beni korkutuyor .
incisu beyah inşallah verir insan yoruluyor belli bi haftadan sonra heleki son haftalar Allah yardımcımız olsun
beyah incisu ahududu çayı falan aldım içiyorum mal gibi yapıyor doktor iç dedi diye aldım da kafam bulandı artık valla çok zor geçiyor
incisu beyah banada sağlık ocağında ki hemşireler kendin sancın gelmesini bekle hiç o tarz şeyler içme dedi bi video var doğum başlatan onu dene istersen 😀
Ozlem2904 incisu 29.haftada baş asagi dogum posizyonu almisti ama bugun kontrolde sordum hala kanala girmemis
Bebiscann incisu hissetmedim bile, doğumdan önceki gece kanalda olduğunu hissettim çünkü sancı ve baskı batma vardı doğum sancisıydı