SEVYIL biz 2 yil olcak evleneli. Artik vakti geldi dedik. Daha once doktora falan da gitmistim. Gebelik planlamadan once follatro kullan demisti. Eylulun ortasi gibi cocuk dusunmeye basladik ama o döngüm gecmisti. Erken yumurtluyorum. Follatroya basladim ben. 2 ekimde regl oldum. 8 inde doktora göründüm. Toxoplazma falan tahlil yapti. 2 aydir de diyet yapmistim oncesinde kilo verdim. 4.5 kadar yagdan. O yuzden tahlillerim cok iyi cikti. Doktor d vit. Verdi. Follatroya devam et dedi. Yumurtalarima bakti cok iyi bu tutar dedi 😂 gebe kalirsan d vit. Kes dedi. Ekimde gebe kaldim cok sukur hem de ikiz :) cok sukur yipranmadan cocuk verdi bize. Saglikla gelirler insallah. 12 haftaligiz :)
Bu arada yoga da yapiyordum ve yuruyus. Bence süreçte oncesinde diyet yapip saglikli beslenmek ve hafif spor yapmak etkili. D vitamini eksik olmamali bence bu da etkili. Rahat olmak gerekiyor. 😁