AYYY MASALLAH MASALLAH 🤩 HAMILE OLANLAR RABBIM SAG SELAMET KUCAGINIZA KAVUSTURSUN, hamile olmak isteyenler RABBIM KUCAKLARINI BOS BIRAKMASIN BOL BOL MINIK DOLSUN 🤱🏻♥️
Ben kendimi anlatayimmm😊
21 y’aşında anne oldum kızım şuna 3 yaşında, 2 sene sonra hapi biraktiktan sonra hamile kaldim 12 haftalikken ogrendimki kalbi 6 haftalikken durmus o an coviddim Covid zamani kalbi durmus Rabbim Hayirlisiii nasip etsin InsAllah kurtaj oldum 2020 de ve tam 1 sene oldu daha halen bebek yok doktora gittim kan tahlili yapti prolaktinim az yuksek cikti suan tatilde oldugu icin ne yapacagimi bilmiyorum iletisime giremedim doktorla.. Ben sahsen bence prolaktin yuksekliginden 1 senedir hamile kalamiyorum diye bu yuzdenmis megrrsem
Rabbim hayirlisini versin InsAllah ♥️