wiss123 aşkım bir 3 dk sürmüştür bebek yolunda değilmiş onun için baya.csnım yandı ama o işlemden sonra ağladım biraz sarıldım ebeye yapmassydım çok uzucaktı dedi bende Allah razı olsun sizden dedim şuan sancılarım var işllemden sonrs nstde sancılarım çok çıktı doktorum eve gönderdi