Gamzesss3 Çok şükür Allahıma doğurdum şuan çok az biraz ağrım var sanci çektim ama doğumum hemen oldu 5 dk falan doğum hanede kaldım ayrıntıları yazarım inşallah 🥰
beyah Gamzesss3 Çok şükür canım benim Allah analı babalı büyütsün inşallah sıra bizde 1 günüm kaldı 💜
Gamzesss3 Mehtap_93 yo yani çok değil ama kesinlikle hastanede duştan çıkmadım o şekilde daha kolay oldu tabi 🤭
Gamzesss3 beyah Allah yardımcınız olsun kesinlikle duş alın sanciniz varken baya iyi gelior açıklığı da artırıyor 👍
Gamzesss3 beyah sancı başladığı zaman etti oluyor kasiklarda falan baya iyi oluyor şuan yan tarafta bu kadın var sabahtan beri sancı çekiyor dedim acaba gidip söylesem mi duşa soksunlar ama dahaa kalkmadım aya pek ☺
Fundabshn Gamzesss3 Çok şükür canım benim rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻 Kaç haftalık doğurdunuz ? 🥰🌸