Cmr00 Sabah doğuma giricem Allah izin verirse sizler ne durumdasınız ben çok karışığım stresten duramıyorum
Cmr00 guly1 Olmuyor canım ya ne uyuyabiliyorum zaman geçsin diye nede sakinlesebiliyorum 🥺Amin insllah hersey yolunda gider 🙏
Merwenursaka Ayy benim de çok karmaşık bir gün geçirdim bugün büyük ihtimal yarın sezaryen olcak Allah yardımcımız olsun hepimizin
Cmr00 Merwenursaka Aminn. Benimde sezeryan arkada bide oğlumu birakicam. Kendimi mi oglumumu bebegimimi düşüneyim bilmiyorum stres heyecan korku sardı 🥺
guly1 Cmr00 kaç yaşında oğlun 🥲 ay ilerleyen günlerde kendimi gördüm demesi kolay biliyorum ama işte teselli olurum belki dedim. Benimde 4 yaşında olucak oğlum doğum yaptığımda 🥲
Cmr00 guly1 5 yasinda canim benimkide. 2ci sezeryanim olcak ama sezeryandanda deli gibi korkuyorum suan. Allah yardım etsin hepimize doğum saati yaklaştıkça fena oluyorum
guly1 Cmr00 hiç yaşamamış olsaydın nasıl olacak diye korkardık ama şimdi biliyoruz neler olacağını Allah’ın izniyle çok güzel geçicek merak etme sen
Cmr00 guly1 inşallah canım ilk sezeryanim tam uyutularak gecti çok kötü atlattım. Bu belden uyusturmali olacak insallh bunda güzel atlatırım 🥺
guly1 Cmr00 bende tamamen bayıltımıştım ilk gün herşey silik hatırlaöıyorum narkozdan o yüzden bu sefer nasipse bende belden istiyorum
Cmr00 guly1 Allah kolaylık versin sanada canm. 🙏 aynı şeyleri yaşamışız benim artıdan bide oğlum kuveze girmişti 1 hafta ruh gibi dolaşmistim. Narkozun getirdiği öksürük bide berbattı bida onu yaşamak istemiyorum hiç