Mrv58 Busra2013 valla geçmek bilmiyr bu de hazırlıkları feln yaptıkça insan daha bı sabırsızlanıyor 😃inşallah 🥰
incimercan Ikincinefes keşke kendi gelse, dr perşembe yatış vereyim dedi suni ile başlatacak. Bu sefer de ben istemiyorum 😢 yılbaşından sonra olsun istiyorum
Ikincinefes Suni sanci hep agrili diyorlar bizimde 29 zuna kadar gelmezse suni sanci verilicek :( biraz korkuyorum ama hayirlisi yarin kontrolumuz var insAllah hayirli sonuc olur
SerraveAnnesii Nurmrv Amin cümlemize 🙏🏻33.haftaya girdim bugün 🙈🙈😂 az kaldı artık heyecanlıyım sen kaçıncı haftadasın nasıl gidiyor ☺️